سوالات متداول

از ما بپرسید





سوالات شما
_

آیا شما سوالی دارید؟

لطفا سوالات زیر را بخوانید و اگر پاسخ شما را پیدا نکردید، لطفا سوال خورد را از طریق فرم برای ما بفرستید، ما در اسرع وقت به شما پاسخ خواهیم داد.

هزینه غرفه سازی چقدر میشه؟

هزینه غرفه سازی شما بر اساس روش زیر محاسبه و اعلام میگردد
(هزینه کالاهای مصرفی در غرفه + هزینه استهلاک لوازم اجاره‌ای + هزینه منابع انسانی) * درصد سود = هزینه قابل پرداخت

با دریافت مبلغ غرفه‌سازی چه امکاناتی را به من می‌دهید؟

لیست خدماتی که از آونگ تجارت پارسیان دریافت می‌کنید عبارتند از:
• طراحی ۳ بعدی غرفه شما
• چاپ پوستر و نوشته‌های غرفه
• چاپ و نصب کلیه تبلیغات غرفه شما
• کلیه مبلمان غرفه شامل (میز و صندلی اطلاعات (Info Desk)، مبلمانCIP ، مبلمان VIP، LCD)
• نورپردازی (شامل نور پردازی پشت تصاویر – عمومی و نقطه ای و نیز پریزدهی برق به داخل غرفه شما)
• اختلاف ارتفاع و غرفه از سالن نمایشگاه و پوشش نهائی (پارکتMDF و یا موکت پرز بلند به انتخاب شما)
• رنگ آمیزی غرفه
• Finishing (نظافت و تحویل غرفه)

مراحل انجام کار چیست؟

مراحل انجام کار به ترتیب به شرح ذیل است:
• تکمیل فرم سفارش طراحی غرفه (شامل فایل جانمایی و لوگو و مشخصات شرکت)
• مشاوره ایده پردازی آونگ جهت طراحی
• طراحی غرفه و ارائه
• عقد قرارداد غرفه سازی
• اعمال تغییرات در طرح (در صورت نیاز)
• بر آورد قیمت و ارسال پیش فاکتور برای شما
• تائیید و یا اصلاح طرح فنی
• دریافت اطلاعات گرافیکی
• طراحی و ارسال تبلیغات نوشتاری، تصویری و هدایای تبلیغاتی
• تائیید و یا اصلاح طرح‌های گرافیکی شما
• انتخاب و تائیید مبلمان و لوازم غرفه شما
• ساخت و نصب غرفه شما
• هماهنگی های تحویل گرفتن و بهره برداری از غرفه

از چه مبلمانی برای غرفه من استفاده می‌نمایید؟

شما میتوانید از بین مبلمان موجود در انبار گزینه مورد دلخواهتان را انتخاب نمائید.

چطور میتونم در زمان سریعتری طرح غرفه خودم را دریافت کنم؟

ما برای شما دوست عزیز که عجله دارید تا در زمان سریعتری طرح غرفه خود را دریافت کنید در قسمت گالری نمونه طراحی سه بعدی سایت تعدادی نمونه غرفه پیش فرض طبقه بندی شده تهیه نموده ایم که می‌توانید با مراجعه به این قسمت و انتخاب طرح مورد نظرتان دستور داده تا طی ۳ روز کاری طرح ۳ بعدی مورد نظرتان با تبلیغات اختصاصیتان دریافت نمائید.

چطور میتونم در زمان سریعتری طرح غرفه خودم را دریافت کنم؟

اهداف تمام کسب و کارها از شرکت نمایشگاه می‌تواند یک و یا چند گزینه ذیل باشد:
الف- فروش بیشتر و افزایش سهم بازار
ب- معرفی کالاهای جدید
ج- بدست آوردن شهرت و اعتبار و معروفیت
د- اخذ سفارش کلان برای آینده ( پیش‌فروش کردن)
و- برقراری ارتباط با جامعه و مصرف‌کنندگان (فعالیت روابط عمومی)
ز- ایجاد ذهنیت قوی و مثبت به نفع محصول و شرکت
ح- القاء یک طرز فکر یا اندیشه جدید در مصرف‌کننده
ط- پیداکردن پیمانکاران و تأمین‌کنندگان
ه- جمع‌آوری نقدینگی

مسئولیت جمع آوری غرفه به عهده چه کسی است؟ آیا امکان دارد که انجام نشود؟

مسئولیت جمع آوری غرفه در قرارداد به عهده ما است و این کار زمانی در حدود ۴ تا ۳۶ ساعت به طول خواهد انجامید و به واسطه تدابیر اخیر نمایشگاه، در صورتی که شرکت غرفه ساز عملیات جمع آوری را انجام ندهد مشمول جریمه نقدی و نیز جریمه رتبه بندی می‌گردد.

زمان ایده‌آل برای عقد قرارداد قبل از نمایشگاه چقدر است؟

مناسب ترین زمان جهت انتخاب طرح و عقد قراداد ۳۰ روز قبل از افتتاحیه میباشد، منتها حداقل زمان مورد نیاز ۱۰ روز قبل از افتتاحیه است ( لازم به ذکر میباشد تیم اجرائی متد برای غرفه‌های تا۵۰ متر مربع طی زمان ۵ روز نیز قدرت اجراء را دارد)

چند وقت قبل از نمایشگاه باید فرم سفارش طراحی‌ام رو تکمیل و ارسال کنم؟

حدود ۴۵ تا ۵۰ روز قبل از نمایشگاه ایده‌آل‌ترین زما‌ن است.

نور پردازی در غرفه من به چه صورت انجام میشود؟

نورپردازی در غرفه شامل:
• پروژکتور جهت تأمین نور عمومی
• LED جهت تأمین نور نقطه‌ای
• مهتابی جهت نورپردازی پشت تصاویر و ایجاد نور مخفی
• LED پایه‌دار جهت نور پردازی به لوگوی شرکت و نیز نور پردازی محصولات

زمان طراحی غرفه من چقدر طول میکشه؟

حدوداً ۳ تا ۱۰ روز بسته به اینکه میزان کار در نوبت در آتلیه طراحی چقدر باشد.

زمان تولید و ساخت در نمایشگاه چقدر است؟

زمانی که نمایشگاه جهت اجرای غرفه در اختیار قرار می‌دهد بین ۲۴ ساعت تا ۴ روز است که تیم اجرایی متدکس توان ساخت غرفه در ۲۴ ساعت را نیز دارد.

من مجبور به پرداخت و یا انجام چه هزینه ها و یا فعالیت‌های اضافی در نمایشگاه هستم؟

در قراداد با ما شما مجبور بر پرداخت هیچگونه هزینه و یا اجرای فعالیت مازادی نیستید. تنها تائیدیه‌ها و ممهور کردن مجوز تحویل گرفتن غرفه و پرداخت هزینه برق مصرفی و حمل و نصب محصول و یا هدایا تبلیغاتی شما به عهده شماست.

شرکت ما برای اولین سال خود می‌خواهد در نمایشگاه شرکت کند. آیا غرفه‌آرایی بکنیم یا نه؟

اگر به دنبال به دست آوردن سود زود بازده از نمایشگاه هستید خیر ولی کن اگر به فکر برندینگ خود و کسب اعتبار هستید حتما لوکس ترین غرفه ممکنه را انتخاب نمائید.

مجوز غرفه سازی چیست و آن را چگونه میتوانم دریافت کنم ؟

مجوز غرفه سازی از طرف برگزار کننده به شما اعطا شده و اعلام می‌دارد که غرفه شما از لحاظ فنی قابل اجرا بوده و مدارک ضمانتی و بیمه ای و اسناد پرداختی کامل میباشد. دریافت این مجوز نیاز به داشتن اطلاعات فنی و نیز مدارک لازم مانند مهر نظام مهندسی و بیمه نامه و… دارد بنابراین توصیه میشود این کار تخصصی را به غرفه ساز خود بسپارید.